مصاحبه آرشیو خبر ها
جیجی بوفون : چرا به پارما بازگشتم ؟

جیجی بوفون : چرا به پارما بازگشتم ؟

بوفون اسطوره اسبق باشگاه یوونتوس ایتالیا توضیح می دهد که چرا از دوران حضورش در پارما لذت می برد. در سن 44 سالگی، اکثریت قریب به اتفاق فوتبالیست ها مدت زیادی است که بازنشسته شده اند و در حال حاضر خود را در یک مسیر حرفه ای جدید قرار می دهند. با این وجود، جانلوئیجی بوفون افسانه ای در اواسط چهل سالگی دروازه بان فعالی باقی می ماند و ظاهراً قصد ندارد در آینده نزدیک دستکش های خود را آویزان کند.

 

برنده جام جهانی 2006 قبل از پیوستن به یوونتوس در سال 2001 فوتبال خود را در پارما آغاز کرد و در آنجا به نماد باشگاه تبدیل شد.

 

دروازه بان بیانکونری در 19 فصل در طول دو دوره که یک سال در پاری سن ژرمن وقفه داشت، نماینده بیانکونری بود. در سال 2021، او به پارما بازگشت و احساس می کند آنچه را که به دنبالش بود در باشگاه اصلی خود پیدا کرده است.

 

بوفون توضیح می‌دهد که پس از تقریباً دو دهه فشار، بالاخره می‌تواند از فوتبالش در فضایی کم‌تنش‌تر لذت ببرد.

 

این بازیکن 44 ساله در مصاحبه ای با La 7 از گفت:

 

پارما به من آرامش، شادی و بعد انسانی داد که بعد از سال ها فشار به آن نیاز داشتم. فشار مسابقات و تنش ها در دو باشگاه یوونتوس و پارما قابل قیاس نیستند.

 

وی افزود:

 

این باعث شد دوباره روابط دوستی و محبتی را که در این بیست و چند سال نادیده گرفته بودم، احیا کنم. آنها فقط با در نظر گرفتن جنبه های مثبت با یک هدف، رویا و مسئولیت به دنبال بازگشت به سری آ هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: